sobota, 13 sierpnia 2016

Siostry czy nie siostry?!

Ostatnio rzadziej dodawały się notki z powodu wyjazdu na wakacje, ale Ci co obserwują mojego Twittera lub Fanpage byli na bieżąco ze wszystkimi newsami. W skrócie, byłam nad morzem w Rewalu z rodziną, a w dzisiejszej notce przedstawię Wam historię moją i mojej siostry oraz dodam zdjęcia, które narobiłam podczas wyjazdu.



Na zdjęciu od lewej jest moja siostra - Patrycja, natomiast po prawej stronie jestem Ja. Pewnie zastanawiacie się skąd wziął się tytuł notki, już wszystko tłumaczę. Wcale nie jesteśmy siostrami. Nie mamy ani wspólnej mamy, ani wspólnego taty, aczkolwiek mamy wspólną młodszą siostrę. Prostując, Patrycji mama wyszła za mąż za mojego tatę i mają wspólną córkę - Nadię. Okej. Myślę, że już wytłumaczyłam to lepiej niż ostatnio. 
Patrycja ma 15 lat, a nasze relacje nie były najlepsze kiedy byłyśmy młodsze. Łatwo można sobie wyobrazić, jak się czułyśmy w swoim towarzystwie podczas kiedy obie wychowałyśmy się w niepełnej rodzinie. Ale właśnie to nas zbliżyło: dużo rozmów, spędzanie czasu i po czasie wołałyśmy już na siebie siostra. Jest dla mnie najlepszą przyjaciółką i moją siostrą. Okazało się, że nasze dwa różne charaktery w rzeczywistości się dopełniają. 
Ta 15latka jest często niemożliwa, wybuchowa, a kiedy ma walczyć o swoje to jest w stanie wskoczyć w ogień i to wyciągnąć. Natomiast ja jestem spokojna i wszystko staram się wyjaśniać pokojowo. Możemy od siebie dużo się nauczyć. Życzę każdemu takiej osoby obok siebie. 



Dzisiejsza notka jest bardziej ze zdjęciami niż tekstem, ale to tylko dlatego, że już za kilka dni pojawi się tutaj wasza ulubiona seria z Inspirującymi linkami! Pilnujcie koniecznie nowego posta! Przesyłam buziaczki i już widzimy się regularnie. 

Kontakt

email: pa.grygorowicz@gmail.com





12 komentarzy:

  1. Świetnie, że się dogadałyście! Super zdjęcia, uwielbiam morze. :)

    http://ms-black-lady.blogspot.com/2016/08/makeup-no-makeup-czyli-dlaczego-warto.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło czytać,gdy zdarzają się takie sytuacje.Szczególnie,że dorastałyście w końcu w niepełnych rodzinach.Życzę Wam oby dwu szczęścia :)

    https://yume-hime-reviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ciekawa historia ;) I och! Jak ja tęsknię za morzem...

    Polecam się,
    imdvwid.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju to przeurocze ! Ps. uwielbiam cię, obserwuję na tt <3

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, a ostatnie mega zjawiskowe! BArdzo się cieszę, że po jakimś czasie tak dobrze zaczęłyście się dogadywać. To bardzo ważne. Jestem pewna, że w siostrze, a właściwie siostrach będziesz mieć najlepsze przyjaciółki do końca życia :)
    Pozdrawiam,
    http://krainaksiazkazwana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tym ostatnim! Według mnie, fajnie mieć siostrę, ja mam wiele starszą do tego przyrodnią, więc w sumie wychowuję się jako jedynaczka.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia, nigdy nie byłam nad morzem, a chciałabym bo bardzo mi się tam podoba. Moim zdaniem fajnie jest mieć siostrę, ja mam młodszą 2 lata i jest nie raz nie do zniesienia no ale w końcu to siostra i nie wyobrażam sobie życia bez małego dziada latającego i dziamiącego "Andżelika, naucz mnie malować!''.
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej jak słodko, bardzo dobrze, że się do siebie zbliżyłyście, po za tym ślicznie zdjęcia. Pozdrawiam ♥.

    spectrumxshadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie jest mieć siostrę. Czy to taką rodzoną, czy nawet nie spokrewnioną biologicznie. Po prostu dobrze jest ją mieć! Można się wygadać, wiesz, że możesz na nią liczyć w każdej sytuacji.
    Bardzo dobrze, że obie się dogadujecie, lubicie i wspieracie. Widzę, że wakacje nad morzem udane.
    Pozdrawiam, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najważniejsze, że w końcu się dogadyłście. Ja nie mam rodzonej siostry, bo zmarła jeszcze przed moimi narodzinami, ale w sumie teraz trafiła mi się taka "przyszywana" siostra i po mimo dużej różnicy wieku naprawdę dobrze się dogadujemy. Fajnie, że masz taką świetną przyjaciółkę ❤️


    "http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie jest mieć w życiu taka osobe jaką jest dla ciebie twoja siostra. Życzę wam obu powodzenia :)
    Ostatnie zdjęcie szczególnie skradlo moje serce- zjawiskowe
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://bogwilife.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam swoją siostre, która jest ode mnie o 12 lat starsza, a mimo to dogadujemy się świetnie ! Poza tym, mam przyjaciółkę, z którą przyjaźnimy się od dzieciństwa. Można powiedzieć, że to moja druga siostra :D Zazdroszcze Wam morza ! Super post ! :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia