sobota, 3 grudnia 2016

POMYSŁY NA MIKOŁAJKOWE PREZENTY | 2016

Ja tylko mrugnęłam, czy coś mnie ominęło?! Niedawno skończyły się wakacje, a mamy już grudzień. Dosłownie za parę dni będą Mikołajki, jeżeli jeszcze nie kupiłaś prezentu nie musisz się o to martwić. Sklepy jak co roku zbombardowały nas (dosłownie) nowymi kolekcjami ciuchów, gadżetami i kosmetykami. Chcąc trafić w nasze gusta segregują produkty cenami, kolorami, rozmiarami, byle było łatwiej znaleźć nam ten odpowiedni prezent! Należę do grupy ludzi, którzy wolą zamawiać prezenty przez internet lub zrobić coś własnoręcznie, od serca. W dzisiejszej notce przedstawię wam moje pomysły na prezenty mikołajkowe.





Pierwszy pomysł to dekoracja ze sklepu Pepco. Świecznik to idealny dodatek do salonu, ponieważ to tutaj odpoczywamy i spędzamy czas z rodziną. Dlatego ważnym elementem są dodatki, dopasowanie kolorystyczne oraz współgranie z innymi przedmiotami w pomieszczeniu. Zdjęcie przedstawia przykładowy wzór, w sklepie znajdziemy ich o wiele więcej. Świecznik można już kupić od 4,99zł. 

Po prawej stronie, na górze znajdują się maseczki ze strony kosmetykomania.pl. Intelligent Skin Therapy to innowacyjna maska na bazie do organicznego materiału, wykonanego ze skórek i liści banana. Zawarte w nim serum wsiąka błyskawicznie sprawiając, że skóra staje się miękka i przyjemnie nawilżona. Prezent idealnie nadaje się dla siostry lub przyjaciółki, z którymi wspólnie możecie porobić maseczki. Koszt jednej wynosi 12,99zł. 

Na samym dole, od lewej strony jest piękna bransoletka od SOTHO. Jest to nowość kolekcji świątecznej. Wykonana jest z czarnych pereł Swarovskiego, zdobiona złotym Ciastkiem. Bransoletkę można zamówić w prawie sześćdziesięciu kolorach pereł. Z tyłu Ciastka firma może wykonać unikatowy, personalizowany grawerunek. Usługa jest dodatkowo płatna 15 zł/sztuka. Prezent przeznaczyłabym dla ważnej osoby, np. mamy, babci. Cena bransoletki to 99zł.

Ostatnim pomysłem na prezent jest kubek. Dosyć banalny i często spotykany prezent? Nic z tych rzeczy. Kubek zawsze jest sprawdzonym prezentem, byle byłby z ciekawym napisem lub obrazkiem. Nie ma lepszego uczucia od wypicia kawy z ulubionego kubka. Kubek, który widzicie na zdjęciu jest ze sklepu Home & You. Ceny są od 5zł w górę.

Mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłam wam z prezentami. Jeżeli kupiliście już prezenty to możecie podzielić się nimi w komentarzu, może ktoś akurat z takiego pomysłu skorzysta? 

Zapraszam na moje social media, na których mnie znajdziecie
FACEBOOK INSTAGRAM TWITTER


13 komentarzy:

  1. świetne prezenty, najbardziej spodobala mi się ta bransoletka :)
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prezenty! My w klasie również robi my sobie prezenty Mikołajowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne pomysły na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pomysły! Ja bransoletkę zamierzam podarować przyjaciółce i gdybym jeszcze jej nie miała, to zapewne padłoby na taką :)

    💦 YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w świeczniku! Chyba kupię sobie i swojej przyjaciółce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prezenty!
    Świecznik i maseczki, zdecydowanie skradły moje serce :D

    http://lolqienjoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prezenty. Uwielbiam takie posty! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bransoletka jest bajeczna <3

    Zapraszam! Będzie mi miło jak wpadniesz :3
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię dostawać kosmetyki, kubki i biżuterię, choć wolę dostawać je od osób, które wiedzą, jakie kosmetyki, czy biżuterię lubię najbardziej, bo można nie trafić.

    Ja najczęściej obdarowuję ludzi książkami, ale zawsze dowiaduję się, jaki ktoś lubi, bo sama nie znoszę dostawać np. "książek celebryckich".

    Wbrew pozorom kupowanie prezentów to nie taka prosta sprawa, kiedy człowiek zorientuje się, że komuś nie powinno się dawać np, słodyczy (bo ta osoba nie może ich jeść) czy określonych kosmetyków z uwagi na alergie...

    Ale i tak lubię kupować i pakować prezenty. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. prospective of this item. in keeping with this Prograde K20 evaluate; Eurycoma Longifolio or long Jack is a few of the main motives at the back of the prevalence ofhttp://www.healthsupreviews.com/neurocyclin/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne propozycje :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog *.*

    Coś czuję, że będę tu wpadała częściej <33

    Co powiesz na wspólną obs ?

    https://believeinhimselfx33.blogspot.com/2016/12/goodbye-2016.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia