wtorek, 14 lutego 2017

Poznaj moją WALENTYNKĘ

14 luty, data bardzo znajoma i przez wiele osób znienawidzona. Ale dlaczego? No tak, Walentynki! Dzisiaj od rana w internecie przewijam tylko życzenia i zdjęcia Walentynkowe. Z jednej strony myślę sobie to naprawdę urocze, a z drugiej zastanawiam się co muszą czuć osoby, które są dopiero co po rozstaniu czy bez swojej Walentynki. Zaśmierdziało filozofią? No może troszkę.. Chciałabym w dzisiejszej notce przedstawić wam moją Walentynkę, moją miłość, mojego chłopaka. 



Poznałam się z Sebastianem na początku sierpnia w 2016 roku na wakacjach nad morzem, gdzie wybrałam się z moją rodziną na kilka dni. Co interesujące - nie poznałam go na żadnej imprezie, ani na plaży, a na Wesołym Miasteczku! Nie oceniajcie, to, że mam 19 lat wcale nie zwalnia mnie z dobrej zabawy! Sebastian pracował dorywczo na auto dromie i tam właśnie rozpoczęła się nasza historia. 

Sebastian pochodzi z Katowic, natomiast ja z małego miasteczka Krosna Odrzańskiego. Dzieliło nas ponad 400km, to nie mogło się udać (wtedy tak myślałam). Mój ukochany widząc jak ciągnie nas do siebie i ile nas łączy postanowił wprowadzić się do mojego miasta, dla naszej miłości. Brzmi jak w filmie, prawda? Może mój chłopak nie ocieka romantyzmem, ale drobne gesty, które mi okazuje, mówią do mnie głośno TO JEST TEN. 

Tworząc ten post nie mogę oczywiście nie napomknąć o tym, że mój chłopak jest raperem i koncertuje. Sebastiana niektórzy z was pewnie kojarzą z pseudo. Pastor BŚ. (klikając w pseudonim ,link przeniesie was do jego kanału na YouTube). W muzykę wkłada swoje całe serce, widzę ile dla niego znaczy i jak bardzo na niego działa. Na scenie daje z siebie wszystko i kto był na jego koncercie to wie jaki ma wspaniały kontakt z publicznością. 



Rzadko dodaje posty tego typu, ale dzisiejszy dzień niech będzie wyjątkowy, tak jak mój chłopak. Widzimy się już za parę dni w nowej notce jak dbać o włosy!
Zapraszam was teraz na moje social media:
INSTAGRAM FACEBOOK 




12 komentarzy:

  1. Oj przepiękna miłość , życzę wytrwałości jak najdłużej :)!
    Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo dużo miłości wam życzę! Super razem wyglądacie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahhhh miłość rośnie woookół nas <3 Szczęścia, szczęścia!!

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna historia miłości ;) życzę Wam dużo szczęścia i wytrwałości ;)
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle miłości, oj tyle miłości. Życzę Wam jak najwięcej tej miłości, żeby nigdy Was nie opuszczała, bo najważniejsze żeby ona kwitła i kwitła, i nigdy nie wygasła i nie uschła. Aż się uśmiechnęłam jak Was zobaczyłam razem na zdjęciu, piękna para, piękna. Więc dbajcie o siebie, i pamiętajcie, że właśnie takie spotkania niby przypadkiem, na wyjeździe nie są wcale do końca takie przypadkowe, więc nigdy tego nie niszczcie, bo miłość jest wszystkim potrzebna, a zwłaszcza taka piękna, i odwzajemniona. Cud miód i orzeszki jak to mówią! :)
    Pozdrawiam, jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, życzę szczęścia i wytrwałości!!
    Bardzo fajna notka ;)

    http://livetourevel.blogspot.com/2017/02/domowy-trening-posladkow-z-uzyciem-gum.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, dużo duuużo miłości dla Was :) !

    OdpowiedzUsuń
  8. Naturalnie więcej i jeszcze więcej miłości życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłość jak z bajki :)
    Życzę dużo szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłość jak z bajki :)
    Życzę dużo szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia