piątek, 17 listopada 2017

Upamiętnij chwile / Saal Digital

Pamiętam czasy, gdy byłam małym dzieckiem, a mama zawsze pokazywała mi zdjęcia jak miałam parę dni, miesiąc i pierwszy rok. Zawsze byłam zachwycona magią tych zdjęć. W późniejszych latach sama wyciągałam z szuflad albumy rodzinne i oglądałam je jak zahipnotyzowana. Znałam je wszystkie na pamięć, jakbym mogła to z zamkniętymi oczami mówiłabym gdzie i kto jest na zdjęciu na poszczególnej stronie. Obiecywałam sobie, że jak dorosnę to sama założę sobie taki album! Będzie w nim wszystko, pieski, kwiatki, ogród, ja, mama, tata, cała rodzina, a nawet sąsiedzi. Ot, takie miałam małe marzenie. Teraz kiedy zbliża mi się dwadzieścia lat, weszłam w galerię zdjęć na telefonie i zaniemówiłam. Ponad dwa tysiące zdjęć!  Były tam moje wakacje, uroczystości rodzinne, imprezy z przyjaciółmi, a nawet zdjęcia kilkumiesięcznego mojego psa, który ma już 11 lat. Wiedziałam, że pora coś z tym zrobić i tak natknęłam się właśnie na firmę Saal Digital.

Firma, którą wybrałam do druku moich zdjęć, ma wielką możliwość upamiętnienia chwil, które wiele znaczą w naszym życiu. Na stronie Saal Digital można stworzyć fotoksiążkę, fotozeszyt, wywołać zdjęcia, fotokartki, stworzyć plakat, fine art, kalendarz i fotoobrazy! Na przestrzeni lat powstało tyle pomysłów, że nic, tylko wybierać i przebierać w najlepszym dla nas. Strona jest zachwalana nie tylko przez blogerów, rodziców, podróżnych, czy foto modelki ale również przez fotografów, którzy tworzą swoje portfolia na przykład przez fotoksiążke. 
Postanowiłam zaufać dobrej opinii i stworzyłam sama swoją fotoksiążkę,w której umieściłam moje zdjęcia z paru sesji. Pewnie Ci, którzy obserwują mnie na Instagramie większość tych zdjęć już widziało, ale moja rodzina, znajomi czy starsi ludzie, którzy nie posiadają akurat social mediów z chęcią również obejrzeliby te zdjęcia. I dbając o nich, a również o upamiętnienie pięknych chwil moje zdjęcia, krążą wśród najbliższych. Planuje stworzyć coś nowego ze zdjęciami z wakacji i również mojej pięcioletniej siostry, którą zaraziłam od najmłodszych lat do oglądania zdjęć. Uwielbiamy we dwie przewracać kartki i wspominać czasy. Przesyłka jest ekspresowa, a efekt olśniewający. Jest tyle możliwości, że można bawić się, tworzyć od rana do wieczora. Nie zapomnij zaprosić najbliższych do wspólnej zabawy tworzenia albumów. Niech będzie z nami coś na zawsze! Bo pendrive czy telefony komórkowe mają tendencje do ginięcia, psucia się, a wraz z nimi znikają nasze wszystkie zdjęcia. Jak myślicie, czy albumy mogą zniknąć z naszego życia na zawsze? Urządzenia elektroniczne przejęły już władzę. Ale proszę mi uwierzyć, nie ma nic lepszego niż przysiądziecie przy dobrej kawie i pięknym albumie, stworzonym wedle naszych oczekiwań! Na zachętę dodam, że Saal Digital na swojej stronie ma rabat 75zł na zakupy!
Stronka http://www.saal-digital.pl/


SOCIAL MEDIA
FACEBOOK INSTAGRAM TUMBLR
EMAIL: pa.grygorowicz@gmail.com

16 komentarzy:

  1. Sama uwielbiam przeglądać zdjęcia z dzieciństwa :) jestem bardzo sentymentalna i cenie sobie takie pamiątki. Co do wywoływania to z chęcią wyprobuje ta firmę. Do tej pory zdarzało mi się wywoływać zdjęcia w empiku czy rossmanie ale jakość była raczej kiepska :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam okazję testować produkty z tej strony i byłam bardzo zadowolona :)
    Tego typu produkty to świetna pamiątka na lata, a także dobry pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wywołane zdjęcia mają swój klimat - to niezaprzeczalne. W żaden sposób nigdy nie zastąpią ich komputery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia wywołana lub w postaci fotoksiążki mają słów niepowtarzalny urok! Uwielbiam je oglądać - jestem sentymentalna :) Za to do takich na komputerze nie zaglądam prawie wcale - dlatego od dłuższego czasu obiecuje sobie, że wywołam wszystkie nasze wspomnienia z podróży, a raczej stworzę z nich piękne fotoksiążki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwiebiam przeglądać zdjęcia rodzinne!
    Ale raczej jestem za tym żeby kupić album i wydrukować sobie zdjęcia
    Chociaż nie wiem ile może być takich zdjęć w fotoksiążce

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka fotoksiążka to cudowna sprawa! Zawsze możesz do niej zajrzeć i powspominać! Od jakiegoś czasu zabieram się za stworzenie własnej ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem wielką fanką zdjęć, dlatego staram się je wywoływać na bieżąco, więc taki album jest naprawdę fajnym pomysłem. Chyba się kiedyś na niego skuszę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki album to naprawdę fajna sprawa. Uważam że jest to dobry pomysł. Dawniej prowadziłam albumy jednak od kilku lat nie drukuje już żadnych zdjęć.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wywoływanie zdjęć właśnie w takiej formie! Sama mam 3 fotoksiążki i każda jest związana z innym wyjazdem czy wydarzeniem.
    MÓJ KANAŁ NA YT-KLIK
    NOWY POST-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sprawa! :) Jestem jak najbardziej za upamiętnianiem chwil i sama jestem tego zwolenniczką. Fotografuję wszystko, wszędzie i o każdej porze, ale staram się na bieżąco wywoływać zdjęcia i wkładać je do ramki :) Ostatnio też nabyłam album project life - także polecam :) Można kreatywnie i po swojemu relacjonować swoją codzienność :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o tej firmie. Po za tym ciągle widze jej reklamy na Instagramie. Tak czy inaczej, taki produkt jest ciekawym pomysłem na prezent.

    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam wywoływac zdjecia! A szczegolnie jak siadam sobie z kimś i ogaldam je i wspominam co wtedy było i jak. Śmiechu co nie miara. :D
    Zaobserwowałam także i dziękuję za zwrócenie uwagi na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też marzyłam i dalej marzę o takim albumie zdjęcia z dawnych lat i z teraźniejszości, cudowny ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Po pierwsze piękny album a po drugie to świetna sprawa... już tyle czasu zbieram się do wywołania... może w końcu coś dla mnie się znalazło ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia