środa, 20 listopada 2019

ostatnie urywki jesieni / stylizacja




Hej kochani, dzisiaj przychodzę do was z ostatnim podmuchem ciepłej jesieni. Za oknem coraz bardziej szaro, buro i ponuro...a ja jak zwykle zwlekałam do ostatniego gwizdka, żeby wyjść i zrobić te zdjęcia. A właściwie robiła mi je jak zawsze niezastąpiona Ewa EVER. 

 Do tej stylizacji użyłam ostatnich moich hitów tej jesieni. Pomarańczowa, dopasowana sukienka na długi rękaw z Reserved to mój must have. Można ją nosić na wiele sposobów: do szpilek, kozaczków czy ulubionych sneakersów. Ja dziś stawiłam na szpilki z Ryłko i tutaj mogłabym siedzieć, pisać same zalety o tych butach. Kupując szpilki zawsze, ale to zawsze stawiam na wygodę. Muszą być takie, w których będę w stanie przejść cały dzień i przetańczyć całą noc. Mój wybór padł na model Amma dostępny w trzech kolorach, ja wybrałam klasyczną czerń. Mój look dopełniłam pożyczonym szalikiem od Ewy, płaszczem, który znalazłam w szafie oraz genialną torebkę w kształcie trójkąta. Jeśli uważasz, że taka nie jest ci potrzebna to jesteś w błędzie. Musisz ją mieć w swojej kolekcji. Ja jestem zachwycona. Znajdziecie ją na minshop


I jak wam podoba się stylizacja? Jak wasze samopoczucie?

SOCIAL MEDIA
INSTAGRAM FACEBOOK
EMAIL pa.grygorowicz@gmail.com











10 komentarzy:

  1. Ale przepiękne zdjęcia :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, zmysłowa kreacja! <3
    Uwielbiam takie klimatyczne fotografie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjecia! No najbardziej do gustu przypadła torebka, jest taka nieoczywista i ma w coś w sobie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sesja, dobrze jest mieć osobę, na którą zawsze można liczyć w kwestii sesji zdjęciowych, u mnie jest to mój chlopak :D Stylizacja bardzo mi się podoba. Pięknie uchwyciłaś tą odchodzącą już w pomału w niepamięć piękną, złotą jesień :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne jesienne zdjęcia !
    I super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja ! Ja bardzo lubię chodzić w płaszczyku i do tego cieplutki szalik, niestety co do dołu w ciąży najwygodniej mi w leginsach :p

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia