czwartek, 6 sierpnia 2020

TOP 3 produkty do ust / MAC, Wibo, Huda Beauty

Hej!:) W dzisiejszej notce pokażę wam moje top 3 produkty do ust z różnych półek cenowych. Są to moje ulubione pomadki na codzień, które trzymam zawsze przy sobie w torebce. Jesteście ciekawi co to za piękne kolory i jak z trwałością? Zapraszam do lekturki.



MAC i ich kultowy nudziak Velvet Teddy. Cena tej piękności to 86zł. Velvet Teddy to klasyczny nudziak wpadający w lekkie brązy i pomarańcze. Uwielbiam go, ponieważ wygląda estetycznie do każdego makijażu czy looku. Sprawdza się świetnie do pracy jak i na randkę! Wykończenie jest matowe, ale nie podkreśla skórek tak jak lubią to robić niektóre pomadki z MACa. Ja zamawiałam na Douglas.pl KLIK 

 Mój ulubiony błyszczyk za parę złotych! Serio, nie ma lepszego. Tak jak nie lubię błyszczyków, tak ten to mój must have. Lubię go solo jak i połączony z innymi pomadkami.Na oficjalnej stronie Wibo zauważyłam, że zmieniła się szata graficzna opakowania: moim zdaniem na plus. Bardziej zachęca do kupna. W jego składzie znajduje się m.in. kwas hialuronowy, który ma za zadanie powiększyć usta. Moim zdaniem to nie działa, ale dla mnie jest to na plus. Jest bardzo wydajny. Można kupić go w Rossmanie max do 12 złotych. 

I mój totalny ulubieniec od Huda Beauty Demi Matte. Kolorek, który wybrałam to piękna i soczysta róż Bonnie. Zostawia uczucie nawilżenia, nie zasycha do całkowitego matu co dla mnie jest na plus. Opakowanie jak na Hude przystało jest świetne. Jest średnio trwała, nie zejdzie po jednym, a nawet dwóch posiłkach ale jak na każdą pomadkę przystało trzeba nanieść później drobne poprawki. Zamawiałam w aplikacji Sephora za 109zł. Warta swojej ceny:)

Która z tych pomadek przypadła do waszego gustu? Może macie jakieś inne, swoje ulubione i chcecie podzielić się opinią? Zapraszam do dyskusji w komentarzach.

SOCIAL MEDIA
EMAIL: pa.grygorowicz@gmail.com
INSTAGRAM








1 komentarz:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia