środa, 10 czerwca 2020

Paleta BRĄZOWY CUKIER GlamShop



Hej kochani, dzisiaj pod lupę wezmę paletę Hani z GlamShop Brązowy cukier. Hania wydała piękne cztery palety, każda w innych tonacjach i kolorach. Moje srocze serce urzekły jednak te cudowne błyski w Brązowym cukrze, dlatego dziś chciałabym wam co nieco opowiedzieć o nich (o matach również).



Brązowy Cukier ma 9 cieni, z czego 5 błysków i 4 maty. Paletę kupiłam w ciemno, bez żadnych recenzji i poleceń. Po prostu pokochałam Hani pigmenty i musiałam mieć chociaż jedną paletę, którą będę mogła wykorzystać w całości. Już kolejnego dnia odkąd kurier mi ją doręczył była w ruchu na mojej modelce do sesji (makijaż możecie zobaczyć w zakładce Portfolio, drugi od góry). Maty łączą się ze sobą tak, jakby wiedziały, że są dla siebie stworzone. Blendowały się łatwo i przyjemnie, dlatego dla początkujących wizażystek czy makeuplovers będzie świetnym narzędziem. Natomiast błyski w dotyku były jak masełko, mogę porównać je z formułą Anastasii Beverly Hills, której palety są dla mnie majstersztykiem. Ja kolory perłowe nałożyłam na cieniutką warstwę glitter primera. Efekt był oszałamiający. Zdjęcie makijażu - kliknij tutaj. Przejdźmy teraz do ceny 89zł za 9 cieni w super kompaktowym opakowaniu z lusterkiem, które sprawdzi się również idealnie na wyjazdy. Poniżej kilka zbliżeń na moje ulubione kolory.



Zamawialiście kosmetyki z GlamShop? Jakie macie o nich zdanie? A może znacie inne hity, które powinnam przetestować? Zapraszam do dyskusji. 

SOCIAL MEDIA
INSTABEAUTY INSTAGRAM
EMAIL: PA.GRYGOROWICZ@GMAIL.COM




7 komentarzy:

  1. Jakie cudne kolorki! :) Niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna i bardzo uzytkowa paleta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękna paleta! :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kolory ma ta paleta 😊 nie zamawiałam jeszcze kosmetyków z tej strony.😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorki tej paletki bardzo mi się podobają :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie kolory :) cudeńko ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna i przydatna paleta to coś, co lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia