czwartek, 26 marca 2020

dodatki do kawy, pyszne herbaty magic.mug / #wspieramwkryzysie


Hej, sytuacja w Polsce jak i na świecie w związku z pandemią nie jest ciekawa. Z obawą obserwuje wszystkie moje ulubione sklepy internetowe, które zawieszają swoje działalności z wiadomego powodu. Nie, nie będę drążyć tego tematu, choć jest bardzo ważny to blogerzy skupiają teraz swoją pracę na uspokajanie ludzi. Na Instagramie wystartowała seria #wspieramwkryzysie, gdzie udostępnia się swoje ulubione sklepy, które teraz przechodzą kryzys bądź są tuż przed nim. 
Dlatego ja w dzisiejszej notce chcę w skrócie opowiedzieć co nieco o moim jednym z ulubionych sklepów. Ci co obserwują mnie na Instagramie, doskonale wiedzą jaki ze mnie kawoholik i herbatoholik (jeśli jeszcze nie obserwujesz mnie, masz okazję to zmienić - INSTAGRAM). Magic mug, ma w swojej kolekcji idealne do tego dodatki, w ich asortymencie można znaleźć: porcelanę (spersonalizowaną lub gotowe wzory), herbaty, zaparzacze,  miody, czekolady, kawy, syropy, coś dla ciała i dla domu. Ja skusiłam się na syrop orzechowy do kawy oraz herbatę o nazwie Energia. Na spróbowanie dostałam również dwie herbatki: kaktusową i earl grey. 

Chyba nie muszę pisać jak pięknie wygląda herbata Energia. Otwierając słoiczek wydobywa się tak piękny zapach, że można się zatracić. Jesteście zapewni ciekawi składu, a więc: melon kandyzowany, ananas, liście jeżyny, marchewka liofilizowana, płatki róży oraz aromat. Smak to prawdziwa poezja, każdy herbatoholik musi jej spróbować. Ja zamówiłam ją w słoiku 80g. za 17zł. 

Orzechowy syrop do kawy, lodów, naleśników czy koktajli. Zamknięty w szklanej 250ml buteleczce wygląda niesamowicie. Próbowałam do tej pory tylko z kawą czarną oraz rozpuszczalną. Przy tej drugiej czułam o wiele lepiej cały aromat syropu. Wystarczy jedna łyżeczka jako dodatek do kawy. Na pewno na dniach dodam go na naleśniki. Myślę, że będzie również obłędnie smakować. 
Uważam, że sklep ma bardzo korzystne ceny, które nie są wcale wysokie. Można sprezentować sobie bądź komuś bliskiemu coś naprawdę pięknego i dobrego. Koniecznie zajrzyjcie do magicmug.pl

Dajcie znać w komentarzach czy kontynuować serię polecanych sklepów #wspieramwkryzysie, może chcecie poczytać co nieco o regionalnych produktach - w co i gdzie można się zaopatrzyć? Jak sobie radzicie w tym czasie, żeby nie zwariować? Pamiętajcie o pozostaniu w domkach:) 

SOCIAL MEDIA
INSTAGRAM FACEBOOK
EMAIL pa.grygorowicz@gmail.com







10 komentarzy:

  1. Teraz, gdy tyle czasu spędzam w domu jeszcze bardziej zaczęłam doceniać kawę i herbatę! Świetny post kochana! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tę herbatę z ananasem otrzymałem z przesyłką IsaDora i jest smaczna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam herbatki, zatem z chęcią bym takie wypiła :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za polecenie sklepu! Właśnie poszukuję nowych herbat, na ten trudny czas. Jestem herbatę i yerbaholiczką.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie będę ukrywać jestem wielkim smakoszem cappuccina i herbaty! <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam próbować i testować nowości muszę spróbować koniecznie i zajrzeć do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może kiedyś kupię jakąś herbatkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam herbatę, ale zawsze kupowałam w sklepie, jak byłam na zakupach. Może po tej pandemii kupię coś takiego specjalnego właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wprawdzie nie jestem miłośniczką kawy ale za to jestem ogromnym smakoszem herbaty, uwielbiam z nią eksperymentować, chętnie zatem skorzystam:) Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kawę z syropem orzechowym! Osobiście częściej piję herbatę i bardzo mnie zaciekawił ten wpis. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia