sobota, 11 kwietnia 2020

Pigmenty i prasowany brokat z PIGMENTOVELOVE

Hej słoneczka, dziś chciałabym przedstawić sklep pigmentovelove, który podbił serca wizażystek i Instagramerek. Jak wiecie z poprzednich postów, jak błysk - to stawiam tylko na pigmenty, brokaty i folie. Do testowania zamówiłam dwa pigmenty z Femme Fatale oraz jeden prasowany Glitter od Take Two Cosmetics. 



Składając zamówienie wybrałam jako opcję dostawy paczkomat. Nie ukrywam, że obawiałam się tego czy produkty przyjdą całe i jak będą zapakowane. Na całe szczęście przyszły w bardzo dobrze zabezpieczonej paczce, dzięki czemu mogę teraz się cieszyć nie uszkodzonymi cieniami. Dodatkowo całość była zapakowana w uroczy czarny woreczek i pięknie pachniała! Kolory, które wybrałam to:

Piękne złoto, Xena do wyboru o gramaturze 0,5g (jako tester) lub 2g. Ja wybrałam 2g bo pigmenty w odcieniu złota używam najczęściej i wiem, że zużyje je dosyć szybko. Zazwyczaj złoto używam w makijażach wieczorowych i sesyjnych. Często na modelkach wyobraźnia mnie ponosi i nakładam go również na ciało czy (uwaga!) na policzki! Cena za 2g to 29,50:)

Różowo brzoskwiniowe złoto - Złoty Kopciuszek .  Spodziewałam się pudrowego pigmentu (nawet na taki po cichu liczyłam), natomiast odcień, który w tym pigmencie jest to delikatny róż wpadający pod światło w kolor złoty. Nadaje się on do wykończeń makijażu bądź ślubniaków.
Makijaż na modelce z użyciem pigmentu Złoty Kopciuszek. 

Niesamowicie błyszczący bordowy brokat Candy Crush. Nie testowałam go jeszcze, nabrałam na palec i rzeczywiście ma formułę brokatu. Na stronie napisane jest, że jego zaleta to nakładanie bez żadnego kleju. Myślę jednak, że na Glitter primerze będzie trzymał się o wiele lepiej. Jego plusem jest to, że można włożyć go do magnetycznej paletki. Na pewno wrócę do testów i dam znać na Instagramie o nim nieco więcej. 


Pigmentovelove (kliknij w nazwę, przeniesie cię do sklepu) ma świetnie zaopatrzony asortyment dla miłośniczek makijażu. To na pewno nie będzie moje ostatnie zamówienie u nich. 
Post NIE JEST sponsorowany.  

Słyszeliście o tym sklepie? Może macie z niego jakiś wasz must have? Koniecznie dajcie znać w komentarzach:) 

SOCIAL MEDIA
FACEBOOK INSTAGRAM
EMAIL pa.grygorowicz@gmail.com



5 komentarzy:

  1. Ale przepięknie mienią się na oczach te pigmenty <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładne te pigmenty. Totalnie moje kolory, koniecznie muszę się zapoznać głębiej z ofertą.

    Dużo zdrowia,
    Amelia

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie ale produkty wyglądają zachwycająco :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam mieniące się drobinki na powiekach! <3 Z chęcią zajrzę na stronę sklepu i poszukam czegoś idealnego dla siebie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne! Uwielbiam mieniące się spojrzenie :) Wspaniała recenzja!
    Pozdrawiam ciepło ♡


    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia