piątek, 31 stycznia 2020

Pigmenty Klepach.PRO + jak nałożyć pigment?

Witajcie w piątkowych recenzjach.Nie mogłam się powstrzymać i zamówiłam specjalnie do testów dwa najbardziej zachwalane pigmenty od marki KlepachPRO. O marce dowiedziałam się z rosyjskiej części beauty Instagrama, gdzie dziewczyny uzupełniały swoje makijaże boskimi błyskami. Chcecie wiedzieć jak mi się z nimi pracowało, na co je przyklejać oraz jakie mają zastosowanie? Zapraszam do czytania:)



Kolor, który widzicie na zdjęciu poniżej to numer 030 Aventurine, zamówiony na beautystuff za 28,99/1,5g. Piękny, miedziano złoty kolor, który zastosujecie do wieczorowego makijażu bądź na pomadkę. Firma Klepach.PRO ma swój klej, aczkolwiek ja jestem wiernie oddana NYX glitter primer. No i teraz najważniejsze, jak nakładam pigment? Jedyne co mi potrzebne to: sypki pigment/brokat, glitter primer, płaski i zbity pędzelek. Klej nakładam pędzelkiem na powiekę w miejsce, na które chcę nałożyć nasz super błysk. Później biorę mój płaski pędzel i nabieram na niego pigment, a na koniec przyklejam go w miejsce na które dałam klej. (jeśli chcesz uniknąć osypania się to najpierw zrób makijaż oka, a później twarzy lub nakładaj go palcem).

Drugi kolor to numerek 047 Pink Diamond, w pięknym diamentowym kolorku mieniącym się na różowo. Myślę, że ten pigment jest uniwersalny. Wykończycie nim super dzienniaka, ale również sprawdzi się świetnie do makijaży ślubnych, na usta jak i na kości policzkowe. Z oba pigmentami pracowało mi się rewelacyjnie. Są zapakowane w malutkie ale bardzo praktyczne pojemniczki, więc wydobycie ich jest banalnie proste.

Malujecie się pigmentami/brokatami? Z jakiej firmy macie?

SOCIAL MEDIA
INSTAGRAM FACEBOOK
EMAIL: pa.grygorowicz@gmail.com



4 komentarze:

  1. Czytałam od początku z zaciekawieniem na co można wykorzystać te piękne pigmenty, bo ja niestety nie używam. Chętnie zobaczyłabym makijaż wykonany z użyciem tych świecidełek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie nakładałam na powiekę, ale może czas spróbować :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W swoim makijażu raczej nie używam brokatów, chyba że na imprezę :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia